Päiväkerhot

Päiväkerhot ovat seurakunnan varhaiskasvatusta, joka tukee lapsen kristillistä kasvatusta yhdessä vanhempien kanssa.

Kerhossa lapset oppivat mm. sosiaalisia taitoja ja ryhmässä toimimista. Kerhopäivään kuuluu leikkiä, laulua, askartelua, ulkoilua ja pieni kynttilähetki. Kerhon aikana nautitaan myös omista eväistä.

Kerhopaikkoja on kaksi: Eurajoella Tapulissa ja Luvialla Vanhassa Kanttorilassa.

Ilmoittautuminen syksyn 2024 päiväkerhoihin

Päiväkerhoryhmiin ilmoittaudutaan tämän linkin kautta!https://www.mvsoy.fi/srk/eurajoki/url/kHCcPrM6C3

Päiväkerhoryhmät 2024-2025

•  3-5 -v. Luvia ti, pe ap
  •  3-5 -v. Tapuli ti, pe ap
  •  3-5 -v.Tapuli ma, ke ip
  • 3-5 -v Tapuli ti, to ip

Päiväkerhomaksu

Päiväkerhon syyskausi kestää elokuusta joulukuulle ja kevätkausi tammikuusta toukokuulle.

Päiväkerhomaksu (kerho 2x/vko) on 35€/kausi.

Toinen lapsi samasta perheestä 20 €.

Eurajoen seurakuntaan kuulumattomille hinta on 70€ /kausi.

Toinen lapsi samasta perheestä 35€.

Jos tarvitset vapautusta maksuista taloudellisesta tilanteesta johtuen, ota yhteyttä Varhaiskasvatuksen ohjaajan MIrkku Pennaseen!

Tervetuloa mukaan toimintaan!