Rippikouluun ilmoittautuminen

Eurajoen seurakunnan rippikouluun ilmoittaudutaan sähköisellä lomakkeella. Ilmoittautuminen sulkeutuu 17.9. klo 23.59

Vuoden 2024 rippikouluihin ilmoittautuminen on päättynyt.
Jos haluat vielä ilmoittautua mukaan ole yhteydessä nuorisotyönohjaaja Idaan (ida.kaikkonen@evl.fi 044 353 7309)

Mikäli käyt rippikoulusi jossain muualla, haluat siirtää rippikoulua vuodella eteenpäin tai et halua tulla ollenkaan rippikouluun, täytä vaihtoehtoinen ilmoittautumislomake tästä!.

Valmistaudu etukäteen!

Vuoden 2024 ripareiden ajankohdat löytyy täältä

Ilmoittautumiskirje on lähetetty koteihin, mutta voit lukea kirjeen myös sähköisesti. Lataa sähköinen kirje tästä.

Valitse useita ryhmiä, joihin ilmoittaudut ja varmista, että sinulla on huoltajiesi tiedot käsillä ilmoittautumishetkellä.

Ilmoittautumislomakkeeseen täytät:

• Ryhmätoiveesi (vähintään 3 kpl)
  • Omat tietosi
  • Huoltajiesi tiedot

Kaverikoodi

Kaverikoodi kuuluu sähköiseen ilmoittautumiseen. Kaverikoodin avulla näemme, että haluat kaverisi kanssa samaan ryhmään. Valmistaudu kuitenkin siihen, ettette ehkä yhdessä mahdu ykkösvaihtoehtoryhmäänne!

Valitettavasti emme voi taata isojen kaveriporukoiden mahtumista samalle leirille. Kaverikoodin voi antaa enintään kahdelle kaverille. Mikäli kaveriporukka on isompi, sopikaa, ketkä käyttävät keskenään yhteistä koodia. Jos et käytä koodia, vaan kirjoitat kaveritoiveen johonkin muuhun kenttään, emme voi taata että pääsette samalle leirille.

Näin käytät kaverikoodia:

1. Sovi kaverisi kanssa mille leireille haette ja missä järjestyksessä. Ensin ilmoittautunut valitsee leirit molemmille.
  2. Ilmoittaudu rippikouluun sähköisen järjestelmän kautta.
  3. Kun olet lähettänyt ilmoittautumiskaavakkeesi, ruudulle ilmestyy kaverikoodi.
  4. Anna kaverikoodi kaverillesi. Huom! Voit antaa kaverikoodin enintään kahdelle ystävällesi. (Jos kaveriporukkanne on suurempi, sopikaa, ketkä käyttävät yhteisen koodin. Emme voi taata, että iso kaveriporukka mahtuu kokonaan samalle leirille.)
  5. Kaverisi ilmoittautuu rippikouluun sähköisen järjestelmän kautta ja syöttää kaverikoodin heti ilmoittautumislomakkeen alussa. Ryhmätoiveenne ovat nyt automaattisesti samat, niitä ei voi enää muuttaa.
  6. Pyrimme siihen, että pääsette kaverin kanssa samaan ryhmään (mutta se ei ehkä ole ryhmätoiveidenne ykkösvaihtoehto!).
  7. Vietätte kaverisi kanssa yhdessä riparin.

Huom! Jos syötät kaverikoodin lomakkeen alussa, et saa omaa kaverikoodia. Voit joko antaa tai vastaanottaa kaverikoodin, et molempia.

Sähköinen lomake ei ymmärrä lisätieto-kenttään laitettuja kaveritoiveita. Mikäli haluat varmasti kaverin kanssa samalle leirille, käytäthän kaverikoodia!

Tervetuloa mukaan rippikouluun!

Risti, sininen taivas
Raamattu, taustalla syksyn lehtiä

Nuorisotyönohjaaja