Eurajoen seurakunta liittyy Porin aluekeskusrekisteriin 1.5.2021

Viraston lakisääteiset asiat, mm. virkatodistukset, avioliiton esteiden tutkinnat ja erilaiset rekisteröinnit, hoidetaan liittymisen jälkeen Porin aluekeskusrekisterissä.

Muutoksesta johtuen, emme vastaanota enää pe. 30.4. eteenpäin virkatodistus- tai sukuselvityspyyntöjä.
Nämä pyynnöt tilataan 1.5. alkaen Porin aluekeskusrekisteristä, joka hoitaa myös muut lakisääteiset asiat:

Puhelin 044 730 9605, palveluaika arkisin klo 9–15.
Sähköposti  porinaluekeskusrekisteri@evl.fi
Virkatodistus- ja sukuselvitystilauksen voi tehdä sähköisellä lomakkeella tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

lisätietoa Porin aluerekisterikeskuksen kotisivutLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Eurajoen kirkkoherranvirasto muuttuu seurakuntatoimistoksi. Palvelemme edelleen tuttuun tapaan mm. toimitusvarauksiin ja niihin liittyviin tilavarauksiin liittyvissä asioissa.
Taloustoimiston kanssa hoituu kuten tähänkin asti haudanhallinta- ja hoitosopimukset. Taloustoimiston kautta myös Luodon leirikeskusta koskevat varaukset ja tiedustelut.

Seurakuntatoimiston ja Luvian palvelupisteen ovet ovat jälleen avoinna 2.5. alkaen
maanantaisin ja torstaisin klo 9-12, ellei toisin ilmoiteta.
Muina aikoina palvelemme puhelimitse ja sähköpostilla.

2021-04-19 13:34:00.0