Luodon leirikeskus

Luodontie 271, 27100 Eurajoki

Leirikeskus sopii hyvin esim. leirikoulukäyttöön sekä rippileirien pitoon. Leirikeskus on käytössä pääsääntöisesti huhti-lokakuussa.

Leirikeskuksessa on päärakennus, jossa leirikirkko (60 hlölle) ja ruokailutilat (60-70 hlölle) valmistuskeittiöineen ja astioineen.
Leirikirkossa voidaan pitää myös toimituksia ja hartaus- ja hiljentymishetkiä.

Majoitusrakennuksessa on tyttöjen ja poikien puolet, joissa kummassakin on 4 kpl 4 hengen huoneita ja 1 kpl 1 hengen huoneita.  Majoituspaikkoja yhteensä 34. Kummallakin puolella on yhteinen oleskelutila, 2 suihkua ja 2 wc:tä. Majoitustiloja yhdistää terassi jossa on ulkotakka ja oleskelutilaa. Majoitustiloja vuokrattaessa tulee myös päärakennus vuokrata.

Majoitustiloja on myös vanhassa päärakennuksessa, makasiinissa, jossa alakerrassa on 2 kahden hengen huonetta ja 1 yhden hengen huone. Yläkerrassa on opetustila, jossa on myös takka.

Rannalle on valmistunut uusi sauna ja oleskelutila keväällä 2011. Saunarakennuksessa on yksi löylyhuone, mutta erilliset pesu- ja pukuhuoneet miehille ja naisille. Oleskelutilassa on mahdollisuus viettää pienimuotoisia tilaisuuksia korkeintaan 30 hengelle. Tilassa on jakelukeittiö, jossa on tarjoiluastiat 30 hengelle, jääkaappi, liesi, mikro ja kahvinkeitin.

Saunarakennus on vuokrattavissa ympäri vuoden myös yhden päivän tilaisuuksiin.

Halutessasi vuokrata Luodon leirikeskusta, ota yhteyttä taloustoimistoon

Luodon leirikeskus sijaitsee Eurajoen Linnamaan kylässä meren rannalla, kirkonkylästä n. 10 km:n päässä, valmistunut v. 1999.

Seurakunnan oman leiritoiminnan ohella leirikeskusta voivat vuokrata myös muut seurakunnat, yritykset ja yksityiset henkilöt.

Leirikeskuksessa ovat leirikirkko, ruokailutilat keittiöineen, majoitustilat tytöille ja pojille erikseen, grillikatos oleskelutiloineen, sauna meren rannalla ja makasiinirakennus.

Majoitusrakennus

Esteetön wc Esteetön wc