Next Level

Next Level -toiminta tarjoaa tekemistä isoskoulutuksen suorittaneille sekä yli 18-vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille. Next Level pitää sisällään yhteisiä projekteja, juttelua, yhteyttä, vapaaehtoistyötä ja urheilua sanomaa unohtamatta.

Next Level-tapaamisiin ei tarvitse sitoutua, olet tervetullut tutustumaan! Tavoitteenamme on järjestää nuoria aikuisia innostavaa toimintaa, sekä luoda heille oma yhteisö seurakuntaan. Tapaamiset ovat rentoja, tutustumiselle ja vapaalle juttelulle on paljon tilaa. Jokaisessa illassa on yhteistä keskustelua valitun teeman äärellä.

Yövahtihaku on auki!

Vuoden 2024 ripareiden yövahtihaku on auki 28.1. asti. Yövahteja haetaan neljälle eri riparille. Vaatimuksena täysi-ikäisyys. Ensimmäinen ripari on jo viikolla 8. Lisätietoa ja hae mukaan tästä!

Kevät 2024

Next Level -illat keväällä:

• Pe 26.1. Leffailta klo 18 Seurakuntakeskus Tapulilla
  • La 9.3. Parhaat veisut ja biisit -musailta Tapulilla
  • Pe 26.4. Paikka avoin - ehdota kivaa tekemistä!
  • Pe 10.5. klo 17 saunailta Luodon saunalla

Ehdotuksia otetaan vastaan, mitä haluatte tehdä ja missä!

Muita tapahtumia:

• To 8.2. Konsertti Luvian yhtenäiskoululla klo 18 Esiintyjinä Innea ja Miika Korkatti, vapaa pääsy!
  • la 20.4. Yövahtikoulutus Luodolla. Ilmoittautuminen ja lisätietoja myöhemmin.
  • Pe 17.5. Ristilukki-konserttitapahtuma Köyliössä
  • Nuorten kesän avajaiset 30.5. Luodolla

Salibandya Luvialla

Nuorten ja nuorten aikuisten salibandy jatkuu syksyllä keskiviikkoisin klo 21-22 Luvian yhtenäiskoulun salissa. Vuoro on yhteistyössä Porin seurakuntayhtymän kanssa.
Lisätietoa: Jussi Kärmeranta 0400 309 853

Olet lämpimästi tervetullut myös nuortenmessuihin

Speciaalit:

Tilkkuprojekti! Tehdään yhdessä ihana tilkkupeitto (tai vaikka kaksi!) myös Luvian nuorisotilaan. Neulo tai virkkaa 15x15cm kokoisia tilkkuja ja tuo ne Tapulille. Kootaan niistä yhdessä lämpöinen peitto talveksi! Lisätietoa Illiltä.

Voit liittyä Next Levelin omaan WhatsApp-ryhmään. Ota yhteyttä Illiin 044 353 7309!

Kerro omia ideoitasi Next Level -toimintaan! :)

Nuorisotyönohjaaja

Vastuualueina rippikoulu ja rippikoulun jälkeinen nuorisotyö

vs. Nuorisotyönohjaaja