Kerhot ja ryhmät

Hyvän mielen kerho

Hyvän mielen kerho on Tapulissa kokoontuva, kehitysvammaisille tarkoitettu yhdessäolon iltapäivä, omatoimisin ohjelmin. Kerho kokoontuu kevät- ja syyskaudella pääasiassa joka toinen viikko tiistaisin klo 16-17.30. Joulujuhla 11.12. 23 klo 18 Tervetuloa! Yhteystiedot: Merja 044-2768162

Vanhemman väen kerhot ja ryhmät

Vanhemman väen kerhojen tavoitteena on lämmin yhdessäolo, sekä henkinen ja hengellinen virkistäytyminen, hartauden, keskustelujen ja kahvittelun kera. Toivomme kerholaisten rohkeasti kertovan myös toiveitaan kerhojen aiheista ja sisällöstä.

Diakoniaompeluseuraan voit tulla käsityön kanssa tai ilman, lankoja saatavana diakoniatyöntekijältä. Käsityöt annamme lahjoituksina diakoniatyön asiakkaille. Voit tehdä käsitöitä myös omaan käyttöösi.
Eurajoen seurakunnassa kastetulle lapselle lahjoitettavat kastesukat ovat diakoniaompeluseuralaisten neulomia.
Kudomme vauvojen sukkia ja peitteitä Satakunnan keskussairaalan lapsivuodeosastolle.

Lisätietoja kerhoista ja muista ryhmistä saat diakoniatyöntekijöiltä.

Omaishoitajien kahvila

Avoin kahvila on tapaamispaikka kaikille omaishoitajille, omaisille ja omaishoidosta kiinnostuneille kerran kuussa Luvian seurakuntakeskuksessa.Tässä ryhmässä saat vertaistuesta voimaa!

Olet sydämellisesti tervetullut!

Joinakin kahvilakertoina saamme vieraaksemme eri alojen asiantuntijoita.

KERHOJEN YHTEINEN JOULUJUHLA TAPULILLA  Ma. 11.12.23 klo 14.00

ilmoittautumiset viimeistään 4.12.2023

posliininen valkoinen enkelipatsas, jossa tuikkukynttilä palamassa. Musta pohja

Sururyhmä

Eurajoen seurakunnassa järjestetään myös sururyhmätoimintaa, kun tarvetta siihen ilmenee.

Sururyhmä on paikka, jossa saa puhua surustaan ja menetyksistään toisten samassa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa, siksi sitä voi kutsua myös vertaisryhmäksi. Ryhmän voima on siinä, että jaetaan yhdessä toisten ihmisten kanssa omia tunteita ja kokemuksia. Ennen sururyhmään tulemista kuolemantapauksesta olisi hyvä olla kulunut jo muutama kuukausi, koska silloin on vähän helpompi olla mukana ryhmässä ja siitä saa parhaimman tuen. Kokoontumiskertoja on yhteensä noin kuusi kertaa, suunnilleen 2-3 viikon välein ja joka kerralla on myös oma aiheensa. Sururyhmään osallistuminen on maksutonta. Ryhmän ohjaajina toimivat yleensä seurakunnan pappi ja diakoniatyöntekijä. Heiltä voi myös kysyä lisätietoja.

värikäs patsas. Nutturapäinen mummeli istuu rottinkituolissa ja neuloo

Eurajoen seurakunta https://www.facebook.com/eurajoenseurakunta/ Eurajoen seurakunnan diakoniatyö https://www.facebook.com/groups/827216495620131