Isoset ja kerhonohjaajat

Leirin iltaohjelma

Isoskoulutus

Eurajoen seurakunnassa on kaksivuotinen isoskoulutus.

Isoskoulutusta järjestetään noin kahden viikon välein, kaksi tuntia kerrallaan, klo 16-18.
Koulutukset ovat vuorotellen keskiviikkoisin Tapulin nuorisotilassa ja torstaisin Luvialla Vanhassa kanttorilassa

Huom! Isoskoulutukseen saa tulla mukaan myös kesken vuoden!
Ilmoittaudu isoskoulutukseen tästä!

KEVÄÄN ISOSKOULUTUKSET:

• ke 17.1. Tapulilla
  • to 8.2. Huom!  klo 18 Luvian yhtenäiskoululla
  • Ke 14.2. Tapulilla
  • To 7.3. Kanttorilassa
  • Ke 20.3. Tapulilla
  • To 11.4. Kanttorilassa
  • 19.-21.4. Isoskoulutusleiri Luodolla Ilmoittaudu tästä! Ilmoittautuminen auki 30.3.-14.4.

Jäikö isoskoulutus välistä? Korvaavat tehtävät löytyvät täältä!

Kesän 2024 isoshaun jatkohaku on auki 18.3.-7.4. Hae mukaan tästä!

Tule mukaan! Isoskoulutusaika on antoisaa, ja sinua tarvitaan tulevan vuoden leireillä! :)

Isoskoulutuksessa opetellaan yhdessä erilaisia isosuuteen liittyviä asioita ja taitoja, kuten ryhmänohjaamista, raamisten vetämistä, iltaohjelmia, auktoriteettitaitoja, ja hartauksien pitämistä.

Isoskoulutuksen käytyäsi voit toimia isosena rippileireillä, kouluikäisten leireillä, isovanhempien ja lastenlasten leireillä sekä perheleireillä. Loppuun asti käydystä isoskoulutuksesta saa Eurajoen lukiossa kurssin.

Lisätietoa nuorisotyönohjaaja Ida Kaikkoselta ida.kaikkonen@evl.fi

Nähdään isoskoulutuksessa!

Kaksi isosta esittämässä vedenkaato-sketsiä

Kerhonohjaus

Hei sinä rippikoulun käynyt nuori tai aikuinen!

Lähde sinäkin kerhonohjaajaksi mukaan mukavaan joukkoomme!

Seurakunta järjestää alakoululaisille kerhoja mahdollisuuksien mukaan eri kylillä. Kerhoja ohjaavat nuoret.

Jos lähdet mukaan kerhonohjaajaksi, voit miettiä, millaista kerhoa Sinä haluaisit olla ohjaamassa. Yhtä kerhoa voi olla ohjaamassa kaksi, joskus useampikin nuori. Yksi kerhokerta kestää vähintään tunnin. Joka kerrasta maksetaan ohjaajille myös palkkio kauden lopulla.

Koulutukseen ovat tervetulleita kaikki asiasta kiinnostuneet! Päivän lopuksi kerhonohjaajaksi ryhtyvät saavat kirjoittaa kauden kerhonohjaajasopimukset.

Ilmoittautuminen kerhonohjaajaksi tulee tähän.

Kerhonohjaajat sitoutuvat kerhonohjaajakoulutukseen ja -tapaamisiin. Ensimmäinen koulutus nuortenleirillä. Leiri 18.8.-20.8. Koulutus 19.8.
Tapaamiset kerran kuukaudessa erikseen sovitusti.

Lisätietoja vs. nuorisotyönohjaaja Teemu Voutilaiselta, 044 365 0054

Kesän isos- ja yövahtihaku on päättynyt. Seuraavaksi isosia ja yövahteja haetaan helmikuun leireille.

Lisätietoja:

vs. nuorisotyönohjaaja Teemu Voutilaiselta, puh 044 365 0054, teemu.s.voutilainen@evl.fi

Nuorisotyönohjaaja

Vastuualueina rippikoulu ja rippikoulun jälkeinen nuorisotyö

vs. Nuorisotyönohjaaja

Yleensä vapailla la & su