Oi iloitkaamme kristityt -virren sanat ja nuotit

Musiikki

Laulakaa Herralle uusi laulu! Ps.98

Musiikki on Jumalan luomislahja. Musiikin avulla voimme ilmaista sellaista mihin emme löydä sanoja. Jumalanpalveluksissa ja kirkollisissa toimituksissa, kuten häissä ja hautajaisissa, musiikki toimii ilon, toivon, rakkauden ja uskon ilmentäjänä, se lohduttaa ja luo yhteyttä.

Musiikkiryhmät

Voit osallistua seurakunnan toimintaan musiikin kautta. Eurajoen seurakunnassa toimii musiikkiryhmiä, joihin otetaan uusia jäseniä mukaan.

Eurajoen kirkkokuoro

Eurajoen kirkkokuorolla ei ole tällä hetkellä säännöllisiä harjoituksia. Juhlapyhiä varten kootaan projektikuoroja esim. jouluksi ja pääsiäiseksi. Jos olet kiinnostunut osallistumaan kuoroon ota yhteyttä kanttori Sakari Salmiseen.

Luvian kappeliseurakunnan kuoro

Harjoitukset keskiviikkoisin 17.30. Luvian seurakuntakeskuksessa. Kuoron ohjelmisto sisältää perinteisen kirkkokuoro-ohjelmiston lisäksi uudempaa hengellistä musiikkia sekä gospelia. Laulamme neliäänisesti säestyksellä ja ilman. Tervetuloa mukaan uudet laulajat! Kuorotoiminta käynnistyy kesän jälkeen jälleen 13.9. Kuoroa johtaa kanttori Markku Wilen. Tervetuloa mukaan laulamaan!

Lapid lauluryhmä

Lapid lauluryhmä on perustettu vuonna 1993, jäsenmäärä on vuosien varrella vaihdellut 7 ja 10 jäsenen välillä. Ryhmä harjoittelee ja esittää pääasiassa heprealaisia lauluja, mutta ohjelmistoon kuuluu muutakin hengellistä musiikkia. Harjoitukset torstaisin klo 18.30 Tapulissa. Uudet laulajat ovat lämpimästi tervetulleita, hepreankielen taitoa ei tarvita. Lisätietoja Maarit Lehto.

Nuorten bändi

Nuorten bändissä soitamme pääasiassa hengellistä nuorisomusiikkia. Bändi esiintyy tarpeen mukaan mm. nuorten messuissa ja tuomasmessuissa.  Lisätietoja Markku Wilen

Nice-kvartetti

Kvartetti toimii projektiluontoisesti, ja esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa muutaman kerran vuodessa.

Kanttori