Lähetysnäyttely. Erimaalaisia nukkeja ja esineitä. Taustalla piirrettyjä maisemia eri maanosista

Lähetystyö ja kansainvälinen vastuu

"Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin minä lähetän teidät." (Joh. 20: 21)

Lähetyksessä osallistumme Jumalan työhön maailmassa. Kirkko on kutsuttu jatkamaan Jeesuksen työtä. Tämä tehtävä koskee koko kirkkoa, jokaista seurakuntaa ja jokaista kristittyä. Tässä lähetystehtävässä meillä on oma paikkamme. Menemme sinne, missä Kristusta ei vielä tai ei enää tunneta ja autamme niitä, joilla on avun tarve.

Eurajoen seurakunnassa lähetystyöhön voi osallistua monin eri tavoin, omien lahjojen ja voimavarojen mukaan, esimerkiksi osallistumalla lähetystyön tapahtumiin, rukoilemalla lähetystyöntekijöiden puolesta, tukemalla taloudellisesti lähetystyötä ja toimimalla erilaisissa vapaaehtoistehtävissä. Halutessasi toimia vapaaehtoisena lähetystyön parissa ota yhteyttä  lähetyssihteeriin.

Lähetyssihteeri

"Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." (Matt. 28:18-20)